mercredi 29 janvier 2014

نظارتِ استصوابی، حذف و محروم کردن در بالاترین.






چند روز پیش برای اخبارِ مربوط به اعدام‌های چند روزِ گذشته موضوعِ داغ درست کردم، اما موضوع چند دقیقه طول نکشید که حذف شد، اینکه موضوع چرا حذف شد و دلیلِ آن چه بود بماند که خود گویا است ( همون قضیه نون قرض دادن به رئیس جمهورِ بنفش)، ولی‌ علیرغم اینکه موضوع حذف شد حقِ من برای استفاده از ساختن موضوع داغ در هفته هم گرفته شد!! یعنی من موضوع داغی‌ درست کرده‌ام که به نیم ساعت نرسیده حذف شده است!! و سهمیهٔ موضوع داغ زدن را هم از دست داده ام!! برای همین میگویند همه چیزمان به همه چیزمان می‌‌آید.
اگر موضوعِ داغ به مزاجِ بالایار‌ها تلخ آمده بود، خوب حداقل بخاطر مزاجِ خود حق استفاده دوبارهٔ من را نمیگرفتن که بتوانم از این امکان که بخاطر فعالیت در این سایت به دست آورده‌ام استفاده کنم.

1 commentaire:

  1. داوود جان با وجود اینکه در بعضی‌ از مورد با شما اختلاف عقیده دارم ولی‌ در این یک مورد با شما کاملا هم عقیده هستم،بالاترین از سال ۲۰۱۰ جهت دار شد و به دست اصلاح طلبان سؤ استفاده گرّ و فرصت طلب افتاد و این جابجایی و انتقال مالکیت با حذف تعداد زیادی از کاربران برانداز و مخالف نظام استارت خورد زمانی‌ که مهدی پول نداشت یه جوراب بخره چه برسه به عوض کردن قالب سایت سال ۲۰۱۰ زمانی‌ که یحی‌ نژاد در وبلاگ بالاترین عنوان کرد که برای سرپا نگاه داشتن سایت با مشکلات مادی و محدودیت امکانات روبرو هست و تیم‌ اجرای بالاترین از گروه کوچکی متخصصین و بالایار تشکیل شده که به خاطر علاقه و وابستگی فردی به بالاترین کمک میکنند که به باور من همین نقطه ضعف باعث شد که اسهال طلبان به این فکر بیفتن که شاید بشه با دادن پیشنهاد مالی به مهدی این سایت رو در اختیار بگیرن که با توجه به شواهد و همچنین صحبتهای نیک‌ آهنگ کوثر مبنی بر پیگیری مهدی هاشمی‌ برای خرید بالاترین خیلی‌ راحت می‌شه حدس زد که پشت پرده چه می‌گذاره چون اولین و مهمترین شرط بی‌ طرفی‌ یه رسانه‌ استقلال مالیست که متأسفانه بالاترین با گرفتن تبلیغات از تلویزیون و سایتهای حکومتی جرس و کلمه و.. اون رو زیر پا گذاشته و رو رعایت نکرده اینی هم که می‌بینید مجاهد و مشروطه خواه و.. هنوز در این سایت نصفه نیمه فعالیت میکنند به خاطر حفظ ظاهر و جور بودن جنس هست که راحت تر بتونن مزخرفاتی رو که میخوان به خواننده قالب کنن و مطمئن باش اگر لینک داغ کن اعظم اسهال طلبان آیلین جون و حاجیه خانم میترا جون نمیتونستن کار خودشون رو خوب انجام بدن و همه چی‌ رو تحت کنترل کنن هنوز گزینه حملات سایبری رو میز بود!لامصب این دلار انقدر خوش رنگ و بو هست که ملکه انگلیس و مجبور میکنه روسری سر کنه قران بخونه چه برسه به یهمود یهمدی نژاد قبلان هم گفتم باز هم میگم پول نفت ایران به کاباره و کافه‌های لوس آنجلس و ترکیه و لبنان رسید ولی‌ به سفره و شکم خالی‌ امت مدهوش و خواب ایران نه!

    RépondreSupprimer

نظر شما بدون نظارت و سانسور پخش میشود